• Αγίας Αναστασίας 28, Ρόδος 85100
  • +30 2241 070048

Συχνές Ερωτήσεις

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Όχι. Μπορείτε εύκολα να κάνετε ταμείο ως επισκέπτης. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό, ωστόσο, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας και μπορείτε επίσης να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας ανά πάσα στιγμή.

2. ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΕ;
Δεχόμαστε όλες τις σημαντικές πιστωτικές κάρτες μαζί με Viva Payments και Τραπεζικά εμβάσματα.

3. ΠΟΙΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΕΧΕΤΕ;
Το MyFlowers.gr στείλτε την αγάπη σας σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο με ένα μόνο κλικ!

Τα έξοδα αποστολής και αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για την Ελλάδα!

4. ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στο χρονικό διάστημα που έχετε επιλέξει κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας. Εάν αλλάξει κάτι, θα σας ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφώνου.

5. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΑΣ;
Λόγω της φύσης των προϊόντων μας έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε μια παραγγελία εντός μίας ώρας από την πραγματοποίησή της, δεδομένου ότι η παραγγελία σας δεν έχει ήδη αποσταλεί. Μετά την αναφερόμενη ώρα ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

5. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, επισκεφτείτε την ενότητα “Ο λογαριασμός μου” και επιλέξτε το κουμπί “Εργαλεία GDPR”. Από εκεί έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιλογή Διαγραφή Δεδομένων και θα σας ειδοποιήσουμε όταν ολοκληρωθεί το αίτημά σας.

Frequently Asked Questions

 DO I NEED AN ACCOUNT TO PLACE AN ORDER?

No. You can easily checkout as a Guest. By creating an account though you can check the status of your order and you can also view your order history at any time.

2. WHAT PAYMENT METHODS DO YOU ACCEPT?

We accept all major credit cards along with Viva Payments and Bank Transfers.

3. WHAT SHIPPING METHODS DO YOU PROVIDE?

MyFlowers.gr send your love all over Greece and around the world with a just a click! 

Delivery and Shipping cost are FREE for Greece!

4. HOW LONG WILL IT TAKE TO RECEIVE MY ORDER?

Your order will be delivered at the time slot that you have selected at the time of your order. If anything changes we will notify you by email or phone.

5. WHAT IS YOUR RETURN POLICY?

Due to the nature of our products you have the right to cancel an order within one hour of its realisation, considering that your order has not been already shipped. After the mentioned time cancellation can not be accepted.

5. HOW CAN I ASK THAT MY PERSONAL DATA IS DELETED FROM YOUR WEBSITE?

Log in to your account, visit the “My Account” section and select the “GDPR Tools” Button. From there you have the right to request the Data Deletion option and we will notify you when your request is completed.

 

 

Frequently Asked Questions

 DO I NEED AN ACCOUNT TO PLACE AN ORDER?

No. You can easily checkout as a Guest. By creating an account though you can check the status of your order and you can also view your order history at any time.

2. WHAT PAYMENT METHODS DO YOU ACCEPT?

We accept all major credit cards along with Viva Payments and Bank Transfers.

3. WHAT SHIPPING METHODS DO YOU PROVIDE?

MyFlowers.gr send your love all over Greece and around the world with a just a click! 

Delivery and Shipping cost are FREE for Greece!

4. HOW LONG WILL IT TAKE TO RECEIVE MY ORDER?

Your order will be delivered at the time slot that you have selected at the time of your order. If anything changes we will notify you by email or phone.

5. WHAT IS YOUR RETURN POLICY?

Due to the nature of our products you have the right to cancel an order within one hour of its realisation, considering that your order has not been already shipped. After the mentioned time cancellation can not be accepted.

5. HOW CAN I ASK THAT MY PERSONAL DATA IS DELETED FROM YOUR WEBSITE?

Log in to your account, visit the “My Account” section and select the “GDPR Tools” Button. From there you have the right to request the Data Deletion option and we will notify you when your request is completed.